Haastavat asiakastilanteet ja niistä palautuminen – etäkoulutus (3 t)

Milloin ja missä

12.3.2025 klo 12.30-15.30, etätoteutus Teamsilla
Osallistujille lähetetään Teams-linkki sähköpostiin.

Kenelle

Koulutus on suunnattu kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Koulutus

– Lisää ammatillisia valmiuksia toimia tunnelatautuneissa asiakastilanteissa,
– kehittää kriittisen palautteen vastaanottokykyä ammatillinen etäisyys säilyttäen,
– antaa toimivia vinkkejä kiihtyneen asiakkaan rauhoittamiseen
– kehittää omien tunteiden säätelyn ja itsemyötätunnon taitoa.

Sisältö

Ongelmatilanteiden ennaltaehkäisy
▪ Ammattimainen asiakaspalautteen vastaanottaminen
Tunnista palvelun rajat- miten sanoa asiakaslähtöisesti ”ei”
▪ Näetkö ongelmia vai ratkaisuja? Näkökulman vaihtamisen taito
▪ Kiireettömyyden illuusion luominen – läsnäoleva kuunteleminen
Ammatillisuuden säilyttäminen haasteellisessa tilanteessa
▪ Kun toinen provosoi, provosoidutko?
▪ Tunteet tarttuvat – miten säilyttää riittävä etäisyys?
▪ Kiihtyneen henkilön rauhoittaminen viestinnän avulla
Palautuminen stressaavista tilanteista
▪ Stressiä ylläpitävien ajatusmallien taltuttaminen
▪ Mielenrauhoittamisen ja itsemyötätunnon taito
▪ Energisoiva vuorovaikutus työssä – työnilon vaaliminen

Koulutus sisältää ennakkokyselyn.

Kouluttaja

Sirpa Puolakka,YTM, sosiaalipsykologi, Valmennustalo Virta

• YTM pääaineena sosiaalipsykologia
• Certified Business Coach
• Sertifioitu fasilitaattori
• Konsultatiiviset ja toiminnalliset menetelmät henkilöstön kehittämisessä (5 ov)
• Sovittelukoulutus (18 pv)

Työkokemus
•Työyhteisövalmentajana ja vuorovaikutuskouluttajana vuodesta 1999
• Työyhteisövalmentaja, osakas Valmennustalo Virta Oy (2009)
• Omistajayrittäjä Työyhteisövalmennus Syntaali (2008-2009)
• Työyhteisövalmentaja ja konsultti Cradeon Oy (2005-2008)
•Kouluttaja, aluesihteeri, koulutussuunnittelija, oppimateriaalin kirjoittaja TSL opintokeskus (1999-2001, 2005)
•Työyhteisösovittelijana vuodesta 2009

Hinta

93 €+ (alv 25,5%) 23,72 €, yhteensä 116,72 €. Alle 150 € laskutuksesta perimme 5 €:n pienlaskutuslisän.

Ilmoittautuminen

21.2.2025 mennessä sähköisellä lomakkeella: https://www.lyyti.in/Haastavat_asiakastilanteet_120325

 

Peruutusehdot

Osallistumisen peruuntuessa viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Mikäli varattu koulutuspaikka perutaan koulutuspäivänä tai osallistuja ei saavu koulutukseen, perimme koko koulutushinnan. Esteen sattuessa osallistujan voi vaihtaa.

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Lisätietoja

Henkilökuva.

Hirsimäki, Terhi

Suunnittelija, jatkuva oppiminen

sähköposti

puhelin

+358408300484